Länk till inspiration

Igår pratade jag om hur jag sett en bild på pepparkakor som omfamnade godis och mandel mm. Den bilden inspirerade mig att själv baka.
 
Ni vet hur det är, sen hittar man inte tillbaka till den sidan där man hittade det! hopplöst ibland. Men se, efter lite letande och undersökande så hittade jag tillbaka. Så här kommer den:
http://101ideer.se/pysselbox-med-jultema/
 
 
 
Idag är det andre advent. Jag tänker mig att en promenad ska ingå. Men sen ska jag också julpynta lite, hänga upp julgardiner mm. Nej, jag har inte hunnit det, energin har helt enklet inte räckt till.
 
Dessutom är jag ute efter ett par bra skor som funkar fint i snö och is. Är livrädd att halka så jag behöver något rejält.
 
Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar innan jag går på jullov. Jag måste säga att det är efterlängtat.
 
Ha en go advent mina vänner 💗
Bert
2018-12-09 @ 15:39:29
URL: http://bloggo.nu

Trevligt att läsa och hoppas du får en bra ledighet när den inträffar/ kram pappa

Svar: Tack, kul att du läste :-)
Kicki




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tankens vingar

Här kommer det sporadiskt att dyka upp tankar och funderingar om livet och vardagen. Du är välkommen att spendera en stund och gärna kommentera tillbaka.

RSS 2.0
Designed by Anastock